FINANČNO POROČILO O REALIZACIJI
LETNEGA DELOVNEGA PROGRAM ZA LETO 2007
A. PRIHODKI (valuta: EUR)
|
VRSTA PRIHODKOV |
PLAN 2006 |
REALIZACIJA 06 |
INDEKS |
1. |
Dotacije občin osrednje Slovenije - 37 |
18.778,00 |
14.965,42 |
80 |
2. |
Dotacije FIHO preko ZDCIVS - programi in storitve |
22.824,00 |
22.824,00 |
100 |
3. |
Dotacije FIHO preko ZDCIVS - delovanje |
13.170,00 |
13.176,00 |
100 |
4. |
Dotacija FIHO - dodatna sredstva za programe |
|
2.500,00 |
|
4. |
Dotacija FIHO - socialne pomoči |
|
1.624,43 |
|
5. |
Sredstva državnega proračuna - socialno varstvo MDDSZ |
1.043,00 |
0,00 |
0 |
6. |
Članarina |
4.590,00 |
4.599,52 |
100 |
7. |
Drugi prihodki (prispevki članov, obresti, donacije,…) |
11.192,00 |
|
107 |
|
* Prispevki član članu |
|
723,95 |
|
|
* Prispevki za program ohranjevanja zdravja |
|
361,08 |
|
|
* Prispevki članov za program druženja, kulturo |
|
7.784,00 |
|
|
* Povračila stroškov od drugih društev |
|
3.143,36 |
|
|
* Obresti |
|
14,25 |
|
|
* Ostali prihodki |
|
1,63 |
|
8. |
Donacije za zbornik |
2.505,00 |
2.215,83 |
88 |
|
SKUPAJ: |
74.102,00 |
73.933,47 |
99,77 |
OPOMBA: FIHO – fundacija za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij
ZDCIV Slovenije – Zveza društev civilnih invalidov vojn Slovenije
B. ODHODKI (valuta: EUR)
1. PROGRAMI IN STORITVE
|
NAZIV PROGRAMA |
PLAN 2007 |
REALIZACIJA 07 |
INDEKS |
1. |
Reševanje socialnih problemov CIV na domu |
8.655,00 |
9.392,03 |
|
2. |
Osebna pomoč CIV v zavodskem varstvu |
985,00 |
1.030,16 |
|
3. |
Podpora CIV pri povečanju socialnega varstva |
8.237,00 |
7.819,60 |
|
4. |
Dnevni center vojnih invalidov in skupine za samopomoč |
4.578,00 |
4.838,30 |
|
5. |
Preventivni program za pomoč zdravstveno ogroženih članov |
6.072,00 |
3.549,82 |
|
6. |
Omogočenje druženje članov in njihovo vključevanje v kulturno življenje na lokalni ravni |
10.520,00 |
14.978,33 |
|
7. |
Organiziranje športne aktivnosti v funkciji socialne vključenosti na lokalni ravni |
3.500,00 |
3.407,92 |
|
|
SKUPAJ: |
43.799,00 |
45.016,16 |
103 |
OPOMBA: V stroških programa in storitev je planirano 70 % stroškov dela tajnika:
1. bruto plača tajnika, regres in drugi stroški dela 14.552,91 EUR
2. MATERIALNI STROŠKI ZA DELOVANJE
a) Operativni odhodki
|
VRSTA STROŠKOV |
PLAN 2007 |
REALIZACIJA 07 |
INDEKS |
1. |
Pisarniške potrebščine in razmnoževanje |
701,00 |
823,49 |
117 |
2. |
PTT in plačilni promet |
789,00 |
871,53 |
110 |
3. |
Uradni listi, časopisi in strokovna literatura |
209,00 |
80,84 |
38 |
4. |
Potni stroški |
351,00 |
460,19 |
131 |
5. |
Čiščenje, ogrevanje, elektrika in drugi stroški za prostore |
2.629,00 |
1.102,98 |
42 |
6. |
Najemnina za prostore |
230,00 |
22,94 |
10 |
7. |
Nabava drobnega inventarja |
417,00 |
760,56 |
182 |
8. |
Sprotno in investicijsko vzdrževanje |
567,00 |
1.665,68 |
294 |
9. |
Zavarovanje |
1.140,00 |
1.184,36 |
104 |
10. |
Amortizacija osnovnih sredstev |
0,00 |
0 |
0 |
11. |
Odvetniške, računovodske in druge storitve |
3.505,00 |
3.675,00 |
105 |
12. |
Drugi odhodki |
526,00 |
710,05 |
135 |
|
SKUPAJ: |
11.064,00 |
11.357,62 |
103 |
b) Osebni prejemki
|
VRSTA STROŠKOV |
PLAN 2007 |
REALIZACIJA 07 |
INDEKS |
1. |
Brutto plača, regres |
4.820,00 |
4.663,45 |
97 |
2. |
Davki in prispevki |
2.577,00 |
833,37 |
32 |
3. |
Drugi stroški dela |
751,00 |
311,56 |
41 |
4. |
Brutto honorarji, nagrade in pogodbeno delo |
3.430,00 |
3.990,54 |
116 |
|
SKUPAJ: |
11.578,00 |
9.798,92 |
85 |
c) Upravljanje ter organizacijske in strokovne dejavnosti:
|
VRSTA STROŠKOV |
PLAN 2007 |
REALIZACIJA 07 |
INDEKS |
1. |
Delovanje organov in drugih delovnih teles |
1.752,00 |
1.385,51 |
79 |
2. |
Načrtovanje novih potreb, raziskav in študij - razstava MOL |
0,00 |
522,58 |
|
3. |
Poizkusne dejavnosti |
0,00 |
0 |
|
4. |
Ozaveščanje in obveščanje javnosti |
1.878,00 |
1.369,30 |
73 |
5. |
Strokovna srečanja |
0,00 |
0 |
|
6. |
Meddržavno sodelovanje |
0,00 |
0 |
|
7. |
Povezovanje in sodelovanje z drugimi organiz. in inštitucij |
880,00 |
2.295,77 |
261 |
8. |
Druge dejavnosti - usposabljanje prostovoljcev |
647,00 |
216,95 |
34 |
9. |
Izdaja zbornika ob 35. letnici društva |
2.504,00 |
2.930,81 |
117 |
|
SKUPAJ: |
5.157,00 |
8.720,92 |
158 |
SKUPAJ 2 a + b + c |
30.303,00 |
29.877,46 |
SKUPAJ 1 + 2 |
74.102,00 |
74.893,62 |
Presežek odhodkov nad prihodki 960,15 EUR.
Ljubljana, 28. 2. 2008 |
|
Predsednik:
Zdravko Zore |
Obrazložitev finančnega poročila za leto 2007:
I. PRIHODKI
1. Dotacija občin:
MOL – 11.952,95 , Ostale občine – 3.012,47
Društvo deluje na območju 37 občin. V veliko občinah imamo do 3 člane, zato nam te občine ne namenjajo finančnih sredstev. Nekatere razpise smo tudi zamudili, saj jih občine objavljajo v svojih lokalnih časopisih.
2. Dotacija FIHO
Financiranje je urejeno pogodbeno na podlagi programov.
3. Sredstva ministrstva MDDSZ
Na ministrstvu smo kandidirali s programom skupin za samopomoč. Programa nam niso financirali.
4. Članarina:
Vplačila 2007 329 članov
Vplačila za 2006 24 članov
Ni plačalo 82 članov (od teh jih je 52 plačalo v letu 2008)
5. Drugi prihodki:
- Prispevki za srečanja – vplačila članov za prevoz in kosilo
- Prispevki za ohranjevanje zdravja – prevozov na morje in za delno plačilo kart v Snoviku.
- Povračila stroškov se nanaša na:
- pokrivanje stroškov za najem kombija s strani drugih invalidskih organizacij pri skupaj izvedenih programih.
- pokritje stroškov izvedbe športnega srečanja vojnih invalidov Slovenije.
II. ODHODKI
- PROGRAMI IN STORITVE
Odstopanja od plana so se pojavila pri programu:
- Točki 1/ Vključene so tudi socialne pomoči s strani ZDCIVS.
- Točki 5/ Zaradi ukinitve društvene prikolice v AC Valkanela.
- Točka 6/ Večje odstopanja zaradi porasta stroškov prehrane in avtobusnih prevozov. Te stroške večinoma krijejo člani sami.
- MATERIALNI STROŠKI ZA DELOVANJE
a) Operativni odhodki
Večja je realizacija pri:
· Točka 1,2 / Pisarniške potrebščine in razmnoževanje: Zaradi povečanja cen.
· Točka 4 / Potni stroški: Povečan obseg delovanja. Prevozi invalidov.
· Točka 7/ Drobni inventar: Balinarske krogle – 2 kompleta, krogle za petanko – 3 komplete, keglje in krogli za vrtno kegljanje, antvirusni program Panda, foto nahrbtnik.
· Točka 8 / Sprotno in investicijsko vzdrževanje: redni servis kombija, inštalacije za telefon, servis fotokopirnega stroja.
· Točka 12/ Drugi odhodki: Stroški cestne takse, police v garaži, knjige, izobraževanje
Manjša je realizacija pri:
· Točka 3/ V letu 2007 je bil dostop do Uradnega lista RS brezplačen.
· Točka 5/ Še vedno nimamo urejenega plačila obratovalnih stroškov. DVI Ljubljana se na naše pisne pozive ne odzove. Plačujemo jih v skladu s podpisanim dogovorom za prejšnje poslovne prostore.
· Točka 6/ Najem prostorov za seje organov ali izvedbo programa so knjižene po namenu. Drugih plačljivih najemov prostorov ni bilo.
b) Osebni prejemki
Osebni prejemki so v skladu s planom. Napačno smo planirali pri davkih in prispevkih od plače tajnika.
c) Upravljanje ter organizacijske in strokovne dejavnosti
· Točka 2 / Stroški razstave društva ob 35. letnici, ki smo jo organizirali v informacijskem centru MOL.
· Točka 4/ Obveščanje članov in javnosti: Program je v celoti realiziran.
· Točka 7 / Načrtovana sodelovanja z drugimi organizacijami: Gre za sodelovanje z Zvezo in drugimi društvi. Izvedli smo športno srečanje vojnih invalidov. Stroške sta v celoti pokrili zvezi CIV in vojaških invalidov.
· Točka 8 / Usposabljanje prostovoljcev: Odpadli stroški za predavatelje.
· Točka 9 / Izdaja zbornika Pozabljeni glasovi vojn – tudi mi živimo.
Pripravil: Marko Brežan
Ljubljana, 28. 2. 2008 | |