[ Home ] [ Program 2008 ] [ Finance 2008 ] [ Program 2009 ] [ Finance 2009 ] [ Poročilo 2007-P ] [ Poročilo 2007-F ] [ Poročilo 2008-P ] [ Poročilo 2008-F ]
 

FINANČNO POROČILO O REALIZACIJI

LETNEGA DELOVNEGA PROGRAM ZA LETO 2007

 

 

A.   PRIHODKI (valuta: EUR)

 

 

VRSTA PRIHODKOV

PLAN 2006

REALIZACIJA 06

INDEKS

1.

Dotacije občin osrednje Slovenije - 37

18.778,00

14.965,42

80

2.

Dotacije FIHO preko ZDCIVS - programi in storitve

22.824,00

22.824,00

100

3.

Dotacije FIHO preko ZDCIVS - delovanje

13.170,00

13.176,00

100

4.

Dotacija FIHO - dodatna sredstva za programe

 

2.500,00

 

4.

Dotacija FIHO - socialne pomoči

 

1.624,43

 

5.

Sredstva državnega proračuna - socialno varstvo MDDSZ

1.043,00

0,00

0

6.

Članarina

4.590,00

4.599,52

100

7.

Drugi prihodki (prispevki članov, obresti, donacije,…)

11.192,00

 

107

 

*  Prispevki član članu                                

 

723,95

 

 

*  Prispevki za program ohranjevanja zdravja  

 

361,08

 

 

*  Prispevki članov za program druženja, kulturo

 

7.784,00

 

 

*  Povračila stroškov od drugih društev

 

3.143,36

 

 

*  Obresti

 

14,25

 

 

*  Ostali prihodki

 

1,63

 

8.

Donacije za zbornik

2.505,00

2.215,83

88

 

SKUPAJ:

74.102,00

73.933,47

99,77

OPOMBA:   FIHO – fundacija za financiranje invalidskih in humanitarnih organizacij

                    ZDCIV Slovenije – Zveza društev civilnih invalidov vojn Slovenije

B.  ODHODKI  (valuta: EUR)

1.  PROGRAMI IN STORITVE

 

NAZIV PROGRAMA

PLAN 2007

REALIZACIJA 07

INDEKS

1.

Reševanje socialnih problemov CIV na domu

8.655,00

9.392,03

 

2.

Osebna pomoč CIV v zavodskem varstvu

985,00

1.030,16

 

3.

Podpora CIV pri povečanju socialnega varstva

8.237,00

7.819,60

 

4.

Dnevni center vojnih invalidov in skupine za samopomoč

4.578,00

4.838,30

 

5.

Preventivni program za pomoč zdravstveno ogroženih članov

6.072,00

3.549,82

 

6.

Omogočenje druženje članov in njihovo vključevanje v kulturno življenje na lokalni ravni

10.520,00

14.978,33

 

7.

Organiziranje športne aktivnosti v funkciji socialne vključenosti na lokalni ravni

3.500,00

3.407,92

 

 

SKUPAJ:

43.799,00

45.016,16

103

OPOMBA:  V stroških programa in storitev je planirano 70 % stroškov dela tajnika:

1.     bruto plača tajnika, regres in drugi stroški dela         14.552,91  EUR

 

 

2.  MATERIALNI STROŠKI ZA DELOVANJE 

 

a) Operativni odhodki

 

VRSTA STROŠKOV

PLAN 2007

REALIZACIJA 07

INDEKS

1.

Pisarniške potrebščine in razmnoževanje

701,00

823,49

117

2.

PTT in plačilni promet

789,00

871,53

110

3.

Uradni listi, časopisi in strokovna literatura

209,00

80,84

38

4.

Potni stroški

351,00

460,19

131

5.

Čiščenje, ogrevanje, elektrika in drugi stroški za prostore

2.629,00

1.102,98

42

6.

Najemnina za prostore

230,00

22,94

10

7.

Nabava drobnega inventarja

417,00

760,56

182

8.

Sprotno in investicijsko vzdrževanje

567,00

1.665,68

294

9.

Zavarovanje

1.140,00

1.184,36

104

10.

Amortizacija osnovnih sredstev

0,00

0

0

11.

Odvetniške, računovodske in druge storitve

3.505,00

3.675,00

105

12.

Drugi odhodki

526,00

710,05

135

 

SKUPAJ:

11.064,00

11.357,62

103

 

 

 

 

b) Osebni prejemki

 

VRSTA STROŠKOV

PLAN 2007

REALIZACIJA 07

INDEKS

1.

Brutto plača, regres

4.820,00

4.663,45

97

2.

Davki in prispevki

2.577,00

833,37

32

3.

Drugi stroški dela

751,00

311,56

41

4.

Brutto honorarji, nagrade in pogodbeno delo

3.430,00

3.990,54

116

 

SKUPAJ:

11.578,00

9.798,92

85

 

 

 

 

c) Upravljanje ter organizacijske in strokovne dejavnosti:

 

VRSTA STROŠKOV

PLAN 2007

REALIZACIJA 07

INDEKS

1.

Delovanje organov in drugih delovnih teles

1.752,00

1.385,51

79

2.

Načrtovanje novih potreb, raziskav in študij - razstava MOL

0,00

522,58

 

3.

Poizkusne dejavnosti

0,00

0

 

4.

Ozaveščanje in obveščanje javnosti

1.878,00

1.369,30

73

5.

Strokovna srečanja

0,00

0

 

6.

Meddržavno sodelovanje

0,00

0

 

7.

Povezovanje in sodelovanje z drugimi organiz. in inštitucij

880,00

2.295,77

261

8.

Druge dejavnosti - usposabljanje prostovoljcev

647,00

216,95

34

9.

Izdaja zbornika ob 35. letnici društva

2.504,00

2.930,81

117

 

SKUPAJ:

5.157,00

8.720,92

158

 

SKUPAJ  2 a + b + c

30.303,00

29.877,46

 

SKUPAJ  1 + 2

74.102,00

74.893,62

 

 

 

Presežek odhodkov nad prihodki 960,15 EUR.

 

 Ljubljana,  28. 2. 2008

 

Predsednik:

 

Zdravko Zore

 

 

 

Obrazložitev finančnega poročila za leto 2007:

 

I. PRIHODKI

 

1. Dotacija občin: 

         MOL – 11.952,95 , Ostale občine – 3.012,47

Društvo deluje na območju 37 občin. V veliko občinah imamo do 3 člane, zato nam te občine ne namenjajo finančnih sredstev. Nekatere razpise smo tudi zamudili, saj jih občine objavljajo v svojih lokalnih časopisih.

 

2. Dotacija FIHO

 Financiranje je urejeno pogodbeno na podlagi programov.

 

3. Sredstva ministrstva MDDSZ

Na ministrstvu smo kandidirali s programom skupin za samopomoč. Programa nam niso financirali.

 

4. Članarina:

         Vplačila 2007          329 članov 

         Vplačila za 2006       24 članov

         Ni plačalo               82 članov  (od teh jih je 52 plačalo v letu 2008)

 

5. Drugi prihodki:

  • Prispevki za srečanja – vplačila članov za prevoz in kosilo
  • Prispevki za ohranjevanje zdravja – prevozov na morje in za delno plačilo kart v Snoviku.
  • Povračila stroškov se nanaša na:
    • pokrivanje stroškov za najem kombija s strani drugih invalidskih organizacij pri skupaj izvedenih programih.
    • pokritje stroškov izvedbe športnega srečanja vojnih invalidov Slovenije.

 

 

II. ODHODKI

 

  1. PROGRAMI IN STORITVE          

 

Odstopanja od plana so se pojavila  pri programu:

    • Točki 1/ Vključene so tudi socialne pomoči s strani ZDCIVS.
    • Točki 5/ Zaradi ukinitve društvene prikolice v AC Valkanela.
    • Točka 6/ Večje odstopanja zaradi porasta stroškov prehrane in avtobusnih prevozov. Te stroške večinoma krijejo člani sami.

 

 

  1. MATERIALNI STROŠKI ZA DELOVANJE

 

a)  Operativni odhodki

 

Večja je  realizacija pri:

·         Točka 1,2 / Pisarniške potrebščine in razmnoževanje:  Zaradi povečanja cen.

·         Točka 4 / Potni stroški:  Povečan obseg delovanja. Prevozi invalidov.

·         Točka 7/ Drobni inventar: Balinarske krogle – 2 kompleta, krogle za petanko – 3 komplete, keglje in krogli za vrtno kegljanje, antvirusni program Panda, foto nahrbtnik.

·         Točka 8 / Sprotno in investicijsko vzdrževanje:  redni  servis kombija, inštalacije za telefon, servis fotokopirnega stroja.

·         Točka 12/ Drugi odhodki: Stroški cestne takse, police v garaži, knjige, izobraževanje

 

Manjša je realizacija pri:

·         Točka 3/ V letu 2007 je bil dostop do Uradnega lista RS brezplačen.

·         Točka 5/ Še vedno nimamo urejenega plačila obratovalnih stroškov. DVI Ljubljana se na naše pisne pozive ne odzove. Plačujemo jih v skladu s podpisanim dogovorom za prejšnje poslovne prostore.

·         Točka 6/ Najem prostorov za seje organov ali izvedbo programa so knjižene po namenu. Drugih plačljivih najemov prostorov ni bilo.

 

b) Osebni prejemki

 

      Osebni prejemki  so v skladu s planom.  Napačno smo planirali pri davkih in prispevkih od plače tajnika.

 

c)   Upravljanje ter organizacijske in strokovne dejavnosti

 

·         Točka 2 /  Stroški razstave društva ob 35. letnici, ki smo jo organizirali v informacijskem centru MOL.

·         Točka 4/ Obveščanje članov in javnosti:  Program je v celoti realiziran.

·         Točka 7 / Načrtovana sodelovanja z drugimi organizacijami:  Gre za sodelovanje z Zvezo in drugimi društvi. Izvedli smo športno srečanje vojnih invalidov. Stroške sta v celoti pokrili zvezi CIV in vojaških invalidov.

·         Točka 8 / Usposabljanje prostovoljcev: Odpadli stroški za predavatelje.

·         Točka 9 / Izdaja zbornika  Pozabljeni glasovi vojn – tudi mi živimo.

 

 

Pripravil: Marko Brežan

 

 

Ljubljana, 28. 2. 2008

 

Copyright © 2006, Društvo civilnih invalidov vojn Slovenije, Ljubljana. Vse pravice pridržane.